alexlebo 2011.10.25. 21:55

adios costa

Huha itt aztán örülni kell annak, ha van 5perc internet és gyorsan kihasználni!!!

Na akkor kezdemJ Szóval megérkezett az új üzletvezető, egy nőci az északi szomszédjainktól…a véleményem róla az hogy CENZÚRA. Azaz nem szeretném, ha Apu ustora elérne idáig, ezért nem írom le. A lényeg, hogy közölte velem, hogy nem nyúlhatok a kávé géphez, mert nem tudom kezelni( érdekes a főnök és a többiek nem ezt mondták) és ezért 3napon át 8órában tányérszedés és mosogatás várt rám…Valamint volt egy kis klaviatúra tisztítás is. Gondoltam, hogy ha már van egy diplomám akkor akad valami jó ötletem, hogyan tudnám a kávétól megtisztítani a billentyűk közötti részeket. Fogtam egy kenő kést, rátettem egy rongyot és működött…volna…ha a nő nem jött volna oda és nem tépte volna ki a kezemből hogy ezt nem így kell. Valamint ma 60széklábat és kárpitot kellet kisúrolni forró vizes tisztítószerrel (kesztyű nélkül). És akkor úgy gondoltam, hogy azt hiszem nem azért jöttem ki, hogy boldogtalan legyek. Ja és kaptam fizut is, persze nem abban az órabérben amit ígértek és 8órával kevesebbet számoltak…Így mikor jött a főnök elmondtam neki kedvesen, hogy nagyon szépen köszönöm a lehetőséget és hálás vagyok, de el szereték menni. Azt mondtam, hogy van másik lehetőség egy fitness terembe, meséltem neki a vívásról és nagyon kedves volt, mondta hogy sajnálja, de megérti. És hogy ha nem tetszik, akkor jöjjek vissza, vár szeretettel. Ami jó, örülök neki, tartaléknak pont jó.

 

DE MOST!!!ezerrel munkakeresés, fitness terembe szeretnél menni recepciósnak. Meg néztem edzőit is és találtam egy nagyon jót, csak sajna kb 3óra vonatozást és sok pénzt igényel, pedig pont nekem való lett volna!

Ja meg találtam egy olcsóbb személyi edzőit és szerintem elvégzem. Itt először 300fontot, aztán 6hónapon át kell 200fontot fizetni. És van olyan lehetőség, ami rugalmas, direkt azoknak akik dolgoznak. Heti 1x találkozol az oktatóddal és a többi nap meg kapsz tanulni valót meg házit. És amikor elvégezted akkor meg garantálnak interjúkat fitness termekbe. Szerintem jól hangzik, szerintetek???

 

Na és a Lebcinek végre írtak!!!ami jó!!!!ami viszont nem az, hogy azt írták, hogy fel van véve és lassan kezdődik a tréning, de időpontot nem írtak…ezért most keresünk neki is félmunkaidős munkát.

 

Ja és képzeljétek, ezen a héten én nyitok mindig, ami azt jelenti, hogy 6ra kell beérni, ami azt jelenti, hogy éjszakai busszal járok beJilletve már észrevettem hogy van metro is és a lebci el is kisért ma, olyan cuki voltJ és akkor 6-14ig vagyok,ami jó mert nincsenek annyian es gyorsabban telik, ami nem, hogy utána mosott kaki vagyok. Ma elaludtam a metrón és kiejtettem majdnem a bagettet a kezembőlJhahahaha

 

Drukkoljatok nagyon a munka miatt!!!!!millió puszi mindenkinek!!

Ja és a BOLDOG NÉVNAPOT AZ ÉN IMÁDOTT TERHES BIBÓMNAK!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://alexlebomennilondon.blog.hu/api/trackback/id/tr153330047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mackó család 2011.10.26. 08:51:32

Jaj de jó hírek itt a világhálón:))))
Örülök, hogy találtok másik lehetőségeket is, amúgy sem kell leragadni de azért elmondom neked, hogy a konditeremben habár én is recepciós voltam, nekem kellett takarítani, sőt még a gépeket is forró vizes tisztítószeres vízzel:))) Csak úgy 5 órán keresztül minden hétvégén:) na de hátha az angoloknak telik takarítónőre, nem akarom én itt elvenni a kedved:))
Köszönöm a névnapi köszöntést még egyszer itt is!!!! Az ajándékot még nem kaptam meg de már nagyon izgulok mert anyu is meg a Dejus is azt mondta, hogy nagyon nagyon örülni fogok, úgyhogy már izgulok:)
Képzeld tegnap előtt jöttünk fel Lucikával az esti sétából és ugye póráz nélkül szoktunk menni és előre futott a bejárati ajtóhoz és hallom, hogy nagy ugatás meg verekedés futok oda erre ki volt az? Hát persze, hogy a Lencsike:)) Az egyetlen és örök ellensége:)
De tök jó volt találkozni vele meg a Töpikével is nagyon cukik voltak az egyen ruhácskájukban:)
Kérjük az új munkahelyi beszámolókat és addig is sok puszit küldünk!!!!

Alexapuci 2011.10.26. 15:40:59

Hát kérem szépen a szimpátia nagy dolog (főleg a nőneműek körében), ezért nagyon nem csodálkozom! Lehet rosszul fog esni, de apád már csak ilyen ( és ilyen is marad, sőt), de a Lebci vejcinek eddig sem kellett volna a babérjain ülni, az sosem jó. Sem Neki sem a a kapcsolatotoknak sem a pénztárcának(ami ugye sajna véges)!
Az edzőit nem nagyon értem, az ilyet mindig lehúzásnak érzem, végezd el ezt, végezd el azt, az ára mindig sok, munkát mindig ígérnek azután ha kifizetted semmi sem biztos még a papír sem! Én maradi vagyok megkérdezném fittness teremben, hogy kell-e papír és milyen? A korán kelésnek megvan az öröme, délután a férjeddel tudsz lenni! Hurrá
Na jól van, ha megint megbántottam valakit akkor SÖRI!

Mademme & Dr.Lift 2011.10.27. 11:30:03

Hát szervusztok :)

Örülök, hogy lelkes vagy Ajesz, nagyon. És az iromány hangvétele is már nyugodtabb, mint a "costás időkben" :P Amúgy egy valamit nem értek, az új mánádzser az a főnök is egyben? vagy nem? Hát elég paraszt, hogy mit ne mondjak...meg még csúnyábbat is...jó hogy így döntöttél, mert ott teljesen kikészültél volna, és ráadásul még hasznodra sem válik az angol nyelv tanulás hiánya miatt. Edzőire érdemes szánnod, ha ezt akarod csinálni, és az nagyon nagyon feküdne Neked, mert az TE VAGY!!!! Drukkolok ezerrel!!!! Mindekettőtöknek. Ja és hajnalban olyan miatt kelni amit utálsz!!!! meg hát amúgy is...KATASZTRÓFA!!!!!!!
Ja, amúgy Alexapcinak igaza van abban, hogy a papírokat tisztázd le, és ha még úgy is hebegnek habognak, végezz gerilla-marketinget, ajánld magad mindenhol!!! :)))))
Egy hallgatónk amúgy részmunkaidőben kint kutyasétáltatóként dolgozott!!! állítólag a neten találta...
Már várom a következő beszámolót!!!!
Addig is sok sok puszi és ölelcs Nektek!!!!

Memzi 2011.10.27. 19:48:19

Drágáim! Ezek a Liftesek tudnak:)))Vagy az is lehet,h ők a fiatalság szemével nézik ezt az állás dolgot,Ha fáj a lelkednek,h be kell járni oda, ha úgy érzed,h megalázó akkor menni kell. a Mamáék meg Nagyiék idejében ez nem volt szokás, egy munkahely egy életre szólt. a mi időnkben még baromi sokat agyaltunk rajta, h szabad-e új munkahelyet keresni egyáltalán vagy becsüljük meg azt ami van, mert a szüleink azt mondták.Ha mégis úgy döntöttünk, h lépünk előbb lefixáltunk mindent az új helyen és csak átlibbentünk iszonyú érzésekkel, h mit fognak szólni a régi helyen és mit mondanak majd rólunk?!Pedig még nem volt ilyen munkanélküliség.Én ma is azt gondolom,h örüljünk ha van hol dolgoznunk, de ez az én korosztályomra vonatkozik.Ti a csekélyke életévetekkel a tarsolyotokban könnyebben találtok munkát.Hát angyalkáim KERESSETEK!!!!:))))Kicsi tündérem a mozgás a Te éltető elemed, no nem a tálcákkal való szambázás...Nézz utána ennek a tanfolyamnak valahogyan. Talán találsz olyan blogot a neten, ahol erről van szó,ott általában megírják a delikvensek a tutit.Vagy az is jó módszer amit tegnap mondtál:egyszerűen keresd meg a legjobb tanfolyamot! Ügyes vagy és tudom, h menni fog.Mint, ahogy azt is, h a Lebcinek is találtok munkát.Nem piszkálódás, de a munka nagyon sok mindenre jó: unaloműző, kapcsolatteremtő, barátszerző, tapasztalatszerző," családikassza " gyarapító, tartalékfelhalmozó, új terveket adó, felkészítő a jövőre, tréning az életre, álomkreáló és álommegvalósító!!!álmok mindig kellenek mert azok visznek előre! Na , mára ennyi a lelkifröccsből!
Dorkával egyetértek valóban vidámabb az kis édes hangod most,h már tudod, h mit fogsz csinálni!
Látod erre az öcséd már régebben rájött!Pontosabban beelőzött mert a múlt héten kitalálta, h még egy héttel megtoldotta a szünetét. A kis leleményes 9 éves!Most rajtam lóg és állandó játsszunk lázban ég! imádom a kis szarost!
Ja, és ezen a héten baromi jókat bűnöztünk! Ebédeltünk Bibó napon a mekiben, isteni Dius sütit nyomtunk magunkba- rácsos szilva lekváros -ezt ma itthon is reprodukáltam sárgabarackkal, de a Diusé szebb volt ezt meg kell hagyni! ma is babáztunk egy jót ami mindig feldob,mert őket is imádom!A Lotti mama hozott cuki kis ruhákat lesz mit válogatnia a Bibónak!
Nagyon ügyesek és kitartó babák vagytok és én bízom Bennetek! Büszkeséggel vagyok telistele! IMÁDLAK benneteket angyalkáim! lóvju és millió puszi

Memzi 2011.10.29. 09:21:52

Jó reggelt Angyalkáim!
kezdek aggódni mert nem telnek az oldalak !!Mi történt mostanában és mi volt az interjún és van valami egyéb eredmény? Merre jártok mit csináltok? Nőtt-e szoba azóta, esetleg? feldíszítették már Londoniát a karácsonyra való tekintettel, Mit vacsiztatok tegnap és megnéztétek-e a mókusokat a parkban? hány fok van és esik-e az eső? Ki szólt be az utcán, buszon, metrón és ha beszólt visszaoltottátok-e? Járnak-e még a rókák dolgozni hajnalban ? jól szolgál-e a kis piros kabát? Meddig nő a Lebci haja? Mennyi a mosollyal töltött órák száma? És egyáltalán mi a tosz van már, hogy nem írtok????????:)))Minden érdekel, legalábbis engem IGEN!!!!
Millió csók puszi és pusszacsussza lóvju
süti beállítások módosítása