alexlebo 2011.11.01. 23:35

ez a vége

Hát sziasztok!

 

Először is nagyon szépen köszönjük, hogy olvastatok minket és ilyen aranyos kommenteket írtatok!!!Másodszor pedig azt, hogy ennyire bíztattatok és bíztatok bennünk!!

Reméljük, hogy nem okozunk Nektek akkora csalódást, de hazajövünk… Tudjuk, hogy csak 1hónapot voltunk kint, de valahogy nem találjuk a helyünket itt, tudjuk, hogy jobban is küzdhetnénk és próbálkozhatnánk, de úgy érezzük, hogy ezt az „űrt” a lelkünkben a munka sem töltené ki.

 

Ez van, nagy családban nőttem fel és egyszerűen elviselhetetlen a hiányuk. Ennek az első jeleit már kiskoromba fel lehetett fedezni mikor egy suli táborból 2nap után haza kellett Anyunak hoznia, mert úgy sírtam, vagy mikor Németországba mentem cserediáknak, ahonnan nem tudtak Anyuék hazahozni, ennek ellenére minden nap sírtam. Azt hiszem el kell fogadnom, hogy ez vagyok én. Egy mimóza lelkű Alesz. Sajnos más magyarázatot nem tudok rá adni. Aztán a másik, hogy ugye hamarosan nagynéni leszekJ na hát ezért is volt pityergés, hogy nem láthatom az óriás hasú Bibót, illetve az újszülött Valentínát, és nem nevethetem ki Aput meg Anyut, hogy nagymamik-nagypapik lettek! Ezek annyira fontos események egy ember életében és úgy érzem, hogy nem szeretnék kimaradni belőlük!

 

Aztán itt vannak a barátok ugye, hát nem is mondom, hogy mennyire hiányzik egy kis sörözés velük illetve csak az, hogy a Madam zaklasson telefonon a hülyeségeivel. És még sorolhatnánk természetesen. De amúgy az is elég lenne ha egymáson kívül már egy 3.személyhez is szólhatnánk.

 

Szóval megvettük ma a jegyet és holnap este le is szállunk a jó kis Ferihegyre!

 

Kicsit szomorúak vagyunk, hogy nem úgy jött össze, ahogy azt elterveztük, de legalább megpróbáltuk és úgy gondoljuk, hogy sokat tanultunk az útból!!!

  1. Nagy a család, sok a program, de ez NAGYON JÓ!!!
  2. Meg kell becsülni, hogy ennyi barátunk van!!!
  3. Örülünk, annak, hogy ha van munka otthon és az biztos, hogy ezerrel dolgozni fogunk!!!
  4. Amúgy meg kell a munka, mert anélkül unalmas lenne az élet!!!

 

Hát ennyi lenne…

Azt hiszem ez az utolsó írásunk, mert hát otthon majd beszélünk telefonon vagy találkozunk!

 

Nagyon szeretünk Mindenkit és nemsokára jól meg is ölelgetünk Titeket!!!

Millió puszi!

Padios!

 

Alesz és Lebci

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alexlebomennilondon.blog.hu/api/trackback/id/tr363346404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Memzi 2011.11.02. 07:58:50

Drága angyalkáim!
Én haragszom!Igenis haragszom!Megfosztotok egy programtól!korán reggel vagy késő este de írhattam ezen a fránya kis üzenőfalon, blogon! Már alig vártam, hogy lássam írtatok, ki mit írt hozzá, olvastam a véleményeket és ezen az oldalon még az Apuval is egyetértettünk mindenben!Persze a gyereknevelés körül nálunk mindig egyetértés volt.
Hát igen kis mimóza Alesz vagy,de nem lehet mindenki egy vaslédi!Bár akarat az van benned csak ebben a témában!
Tegnap is és ma is azt mondom, hogy túl korán adtátok fel, de tudom nem én vagyok kint és nem tudom elképzelni, hogy milyen család nélkül!Hát lehet , hogy rideg tartás és szeretet megvonásban kellett volna részesíteni kiskorodban és akkor menne a dolog!
No, a munka az meg látod ...az akár hiszed akár nem a legjobb és legrosszabb dolog a világon, ha nincs,ha van csak fejtörést okoz! De mindenki eljut arra a pontra, hogy jobb, ha van mert különben semmi sem működik: unalom, pénz és társaság nélküliség és céltalanság! Csak nagyon keveseknek tetszik ez az életforma.
Most aztán bizonyítás következik ezerrel itthon! és megkockáztatom ez nehezebb lesz, mint kint!Állandó kontroll alatt lesztek, legalábbis a részemről, úhy hogy meg is fogtok unni és lehet, hogy még visszasírjátok Londoniát, mert ott legalább senki sem ba...tatott!
Most kaptok négy nap kipakolási időt és NOVEMBER 7én indul a forradalom !!A TI életetekben,mert felvértezve a legjobb tudásotokkal kell, hogy belevessétek magatokat abba a nagybetűs életbe, amit még nem ismertek, de az 1hónapos felkészítő táboron már túl vagytok! És most nincs nyavalygás csak helytállás a mindennapokban!
Azt hiszem bizonyítanotok kell és elsősorban magatoknak, hogy jó páros vagytok!
Várlak Benneteket nagyon sok szeretettel és öleléssel 6kor a reptéren!milllió pusssszzzzacsusssszzza utóljára ezen az oldalon csók Anyu
süti beállítások módosítása