alexlebo 2011.10.29. 19:48

cickány

Na sziasztok mindenkik!!!

Itt egyre rosszabbak a netezési lehetőségeink, állítólag elértünk valami határt is és csomószor nem enged minket netezniL

Hát a következők a helyzetek itt: csütörtökön volt az utolsó munkanapon a costában. Utána rohantunk a város másik végébe interjúra egy fitness terembe adtam be és recepcióra visszahívtak. Az interjú jól sikerült, bár nehéz volt kicsit, mert ilyeneket kérdeztem, hogy a barátaim mit mondanának rólam ha megkérdeznék őket, miért lenne nekik jó és miben fejlődne a csapat, hogy ha engem vennének fel…Hát én meg meresztgettem a szemem, hogy egy vezető pozíciós interjúnál lehetne sok mindent mondani, de egy recepciós miben fejlesztené a csapatot…persze azért mondtam pár dolgot, de hát nem tudom milyen választ vártak igazából. Mondták, hogy majd hívnak pénteken, de sajna nem hívtak. Gondolom nem kaptam meg. Jól el is kenődtemL meg hívtak a Hamleysből is, hogy mondjam el a tapasztalataimat, elmondtam, erre hogy jó de kiskereskedelmi butikban dolgoztam-e, mondtam hogy hát ott nem, erre hogy ja akkor bocsi hello. Na erre persze sírva fakadtam, hogy minek hívnak akkor, ott a hülye önéletrajz abban benne van minden. Na mind1!

 

Most egy kicsit mélyebb ponton vagyunk. Nem érezzük valami jól magunkL El szeretnénk innen költözni, mert elég drága és ne is jófejek itt. Ma 4órát töltöttünk a netkávézóban és vagy 30lakásnak írtunk emailt, most válaszokat várunk. Meg önéletrajz küldés ezerrel mindenhova!

 

Annak nagyon örültünk, hogy találkoztunk a Dudival és Gézával (Antal Edina és Denreceni Fanni becsületes nevükön) ők azért feldobták a tegnapot!kösz srácok!!!

 

Ezenkívül most sajna jó hírekkel nem tudunk szolgálniL Holnap megyek fizetésért, reélem most rendesen megkapom!

 

Millió puszi mindenkinek!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://alexlebomennilondon.blog.hu/api/trackback/id/tr23338697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alexapuci 2011.10.29. 21:31:21

Hát Csillagom a szülők dolga,hogy mindig bölcsességeket mondjanak, hát kezdem: a hullámvölgyben az a jó, hogy onnan CSAK felfelé lehet menni!!! Szerintem a Hamleys nem Neked való, két nap alatt megőrülnél! ( elég sok időt töltök el mindig Domika miatt, hogy tudjam!). A lakásra nem akarom mondani, hogy megmondtam, de ennyi pénzt kiadni csak hogy ne kelljen másokhoz alkalmazkodni hülyeség volt! Ennyi pénzért itthon 4 hónapig kell dolgozni, a bajt ott látom, hogy volt és kaptatok is pénzt, ezért lazábbak voltatok, nem győzöm hangsúlyozni, hogy többet keresni mint költeni! Ebbe sajna a lakás is beletartozik! Kolbászból sehol sincs kerítés, mi akik követjük a blogotokat ( én már függő vagyok, persze ebbe a szar g. Internetetek is belejátszik) akkor is büszkék vagyunk Rátok amikor Ti magatok alatt vagytok, mert tudjuk, hogy a rossz jobban megerősít Titeket! Baj nincs ha küzdeni kell, Nektek még lesz sok ilyen, most meg kell mutatni, hogy tudtok, ha akartok.Ha meg nem akkor itthon mindenki tárt karokkal vár és van hová HAZAMENNI! Ez nagy dolog! Ne keseredjetek el örüljetek, hogy szabadok vagytok és szeretitek egymást, ez sokkal fontosabb! Fel a fejjel és szeretünk Titeket, nem keseregni, hagyjátok azt másokra, csak vidáman és SÖRI!

Memzi 2011.10.30. 10:17:01

Drágáim! azt kell, h mondjam egyetértek apával!Ha jönni akartok akkor tudtok hová és akkor amikor Ti úgy gondoljátok na, ennyi elég ebből! De engedjétek meg nekünk, hogy egy kis lelket és vidámságot még öntsünk belétek!
Abban a szerencsés helyzetben vagytok,hogy megtaláltátok az életetek társát! TÁRSAT! A szó legszorosabb értelmében!tudjátok jóban, rosszban! itthon jó volt, de lehet, hogy akkor még nem tudtátok értékelni.Ott rossz van és most már tudjátok értékelni azt ami volt!De a rossz csak valóban átmeneti és dolgozzatok azon, hogy ne térjen vissza!Vagy, ha jön is minél ritkábban!
új cél: új lakás! ott már munka is lesz biztos, a közelben! Gyermekeim csak pozitívan!!!
Tudjátok az pesszimista meg az optimista béka tejben való fürdőzése?! A pesszimista körül néz:messze a csupor széle-és csendesen elmerül, az optimista: ott a csupor széle, lubickolok vajat köpülök és kimászom! Na, gyerünk köpüljetek babák!Tej van elég...:))))
Itt a karácsony az emberek meg a turisták majd jól vásárolna mint a bolondok és lesz meló dögivel! van meló, van pénz, van jókedv, vannak új tervek!
Hurrá!
Aleszom míg nem alakul a helyzet ne váhj bele az edzőibe, ha minden oké jó a kedvetek van kilátás stabil munkára , akkor hajrá!
Nagyon szeretlek Benneteket és néha higgyétek el, amit az öreg, sokat megélt szülők mondanak! Na, jó öreg nem vagyok:)))csak koros:))
Ezer millió pussszzzi
süti beállítások módosítása