alexlebo 2011.10.09. 21:05

első munkanap

Alex:

Képzeljétek el van munkááám:))tök jó! el sem hiszem. 1nap alatt összejött, ezt végképp nem hiszem el. Egy kávézó láncolatnál vagyok, a Costa Coffeenál, ahol eddig kerek 4órát töltöttem:) Reggel kirittyentettem magam, legcsinibb cuccom felvettem, mondták, hogy hozzak fekete gatyót és cipőt, még jó, hogy elhoztam a fekete fél-magassarkúmat(gondoltam akkor) és neki vágtunk Lebcivel az útnak. Odaérek fejben készülök arra, hogy miket mondjak, erre a kezembe nyomnak egy inget egy kötényt és mondják, hjogy öltözzek át. Megmutatták mi mára a dolgom: folyamatos takarítás, mosogatóba pakolás, asztalról elhozni az üres kávés cuccokat-tálcákat, elpakolni a tiszta cuccokat...Hát nem mondom magas sarkúban 5kg tányérral szambázni a lépcsőn úgy, hogy a földig érő kötényben kb 5ször elestem, nem volt könnyű dolog. Gondoltam is rá, hogy a jó kis Gyáli úti váltóban csak olvasgattam-filmet néztem, mennyivel egyszerűbb volt! Na de összeszedte magam és betudtam annak, hogy ez a kezdés, kemény vagyok, utána már nem is volt vészes!

Azt kicsit sajnálom, hogy semmi divatozás nem lehet (semmi ékszer, fülbevaló sem, sőt a hajad csak összefogva lehet), na de majd munka előtt-után divatozok.

A főnök csaj egy orosz (amúgy nincsenek is angol munkatársak) mondta, hogy direkt a legforgalmasabb napa hívott, hogy lássa, hogy mennyire vagyok gyors és, hogy akkor fel vagyok véve. MOst lesz 2hét tréning utána már egyedül csinálom a sok fajta kávét, meg turmixot meg hasonló dolgokat.

Munka után jött értem a Lebci rendes férjhez illően és bementünk a piacra kajálni (ja mert, hogy Camden-ben dolgozok:) ) utána meg az első költekezésünket hajtottuk végre: vettünk nekem egy LAPOS talpú fekete cipőt, mert mondasnom sem kell, hogy alig érzem a lábam!!!Egy szép kis szolid Vans-re esett a választása a Lebcinek (mert én spórolni akartam ezen is, de meggyőzött, hogy egy szar cipőben ugyanúgy fájna a lábam) utána meg ünneplés keretein belül beültünk egy pubba:) most hazaértünk és boldogan látjuk, hogy végre van internet!!!de jóó!!

Eddig azért nem írtunk mert nem volt...:(( "Röviden" ennyi:)

Reméljük Lebci is hamarosan ilyen jó hírekről számol majd be!

Ja és ma találtunk egy parkot 100méterre tőlünk, ami kb akkora mint a Margitsziget és Apunak üzenem, hogy lehet kutyát is sétáltatni:)

Millió puszi Mindenkinek!Heavysaurus!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://alexlebomennilondon.blog.hu/api/trackback/id/tr163290380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alexapuci 2011.10.09. 21:16:16

Jól hangzik és örülök, hajrá és ha lehet érezzétek munka mellett is jól magatokat! Az internetetek meg egy szar, így nem lehet Skype-ozni rendesen! Puszi remélem a sör jól esett!

csihar 2011.10.09. 23:07:46

alex király vagy!!!!amúgy jót mosolyogtam azon hogy a costában dolgozol ugyais a zsófi is ott dolgozott :))))
lebókámnak az a boltos dolog???
vuszik

Mackó család 2011.10.10. 07:46:09

Büszke vagyok rád!!!:)))
puszziiii

Fatal Cuteness 2011.10.10. 10:53:31

Aztaaaa de jó vagy Alex :) Most akartam írni, hogy mi a helyzet oda kint, de akkor van munkád! Nagyon ügyes vagy és ügyes legyél!
Akkor jöhetünk kávézni, ha kint leszünk?
cupp cupp cupp

dejuszka 2011.10.10. 12:36:18

Jeeeeeee Heavysaurus!

Ügyes vagy Ajesz! És jó közel is van Hozzátok! Állat! Lebcikének is bizots lesz mindjárt munkája, "dukkolok" - ahogy Csibe mondaná. Van próbaidő? Három hónap? Mennyit fogsz keresni kb? Hirtelen ennyi kérdésem van csak...
Köszönöm kérdésed én jól vagyok! :)
Este megyek edzeni, szóval későn érek haza, de azért majd felnézek a skypera, hátha fenn vagytok! Puszacsusza

dejuszka 2011.10.10. 12:38:40

@Mackó család: minimanó de megerőltetted magad... :P

Memzi 2011.10.10. 19:42:53

Sziasztok Tündérkéim!!Most,hogy legyőztem egy újabb akadályt a net-világában és kb. 200x regisztráltam és léptem be mindenféle fiókokba, ITT vagyok!! Örültök:)))???Én nagyon mert végre dumcsizhatunk ha máshogyan nem , hát így. Azért mondom ezt mert én mindennap fent lógok a skypon, de a kutttyyya sem néz fel! jó tudom ...nem volt net...
Angyalkám ez a munka olyan, mint a vívás, ha akarod, ha nem csinálni kell, hogy legyen eredménye.Csak nem fehér, hanem fekete a ruhád:))Szuper ügyes vagy és nagyon szorgalmas, hamarosan Te tartasz próbanapokat a jelentkezőknek és akkor a Lebci előnyben van!!! hajrá Lebci!!!
Dius szavaival élve:köszi mi jól vagyunk. Főleg a kis Kálcone:))! Lett a gyeröknenek egy dzsungáliai törpe hörcsöge aki nagyon cukorsüveg- mondja Csibe.Szürke-fekete csíkos kis krampusz.
Képzeld Baba, ma 5 gyerek jött a csanába!!!Abból 2 már csütörtökön jön és marad is, egyik délig a másik 15.30ig.
Kedden és csütörtökön fognak járni egyenlőre mert még manók,19 és 18 hónaposak. Márk és Lotti, cukik:))Kicsit bonyolódik az életünk, de majd megoldjuk.
Tündéreim, ha jó kis sör kell.ami hazai - isten'uccse küldök vagy köldök???
Imádunk Benneteket és azért fölpattanok a skypra, hátha élőben is megy ez...
rengeteg pudzi és "Muszáj az oviba bejárni!!!!- üzeni Csibe

Mackó család 2011.10.11. 10:36:31

@dejuszka: Dejuszka nem kell a fikázásá én már ezt facebookon megbeszéltem az alexal:))) na csókszi
süti beállítások módosítása