alexlebo 2011.10.18. 00:28

plüplüplü

jaj de aranyosak vagytok hogy ennyien írtok!!!nagyon örülünk ám neki, mert itt kint a Barátok közten kívül (amit minden este megnézünk) nincs sok magyar kapcsolatunk!!na jó a skype sem lenne rossz, ha nem fagyna le 2percenkent es nem akadozna állandóan!

Na tehát, vasárnap dolgoztam, ami már a 8.napom volt szünet nélkül. Gondoltam, hogy jó gyorsan lemegy és pihi. Erre 8órán át asztaltörlés-tisztogatás-mosogatás...már a végén annyira kész voltam, hogy az csak na. És azon gondolkodtam, hogy nem szeretném feladni, de ennyi pénzért (minimálbér) talán állhatnék egy ruhaboltba és rakosgathatnám a ruhákat és az kevésbé lenne megterhelő. Szóval ma szépen nyomtattunk 3külöféle önéletrajzot és belevágtunk London közepébe. És vagányan bementem és megkérdeztem,hogy van-e üresedés és ha igen itt hagyhatnám-e az önéletrajzom. Sikerült beadnom a 3emeletes M&M-s boltba, egy plüssmaci kitömő boltba, egy cukrászdába (zsófi a candy cakes, ahol a kata is dolgozott) valamint az octopusba, ahonnan Aputól kapunk jópofa dolgokat (pirító, fésű, hajszárító). Természetesen a Costát addig nem hagyom ott ameddig nincs más. Igazából a legnagyobb bánom az, hogy egész nap 3szót ismételgetek (cappuccino, latte, take away) és hát így annyira nem gyakorlom az angolt. Szóval most keresgélés van.

A Lebcinek mondták, hogy majd írnak, hogy mikor kezdődik a tréning, de mér nem írtak. Valószínű, hogy jövő héten, mert még van 1-2 netes hirdetés, bizti gyűjtenek még embereket!

Amúgy még mindig jól elvagyunk, bár fura, hogy a szabadidőnkben nem megyünk családot látogatni, illetve nincs este semmi beülős program. De tudtuk, hogy az eleje ilyen lesz, majd ha elkezdtek minket látogatni jól lefárasztunk mindenkit:)) Kata Ti lesztek az elsők!!!hahaha

Anyu, jó kis regény:) szegény daddy, basszus ez nem túl jó hír! A gallérban mi már profik vagyunk, adhatunk tanácsot ha kell:)

Apu, hát igen a Hamleys elég nagy szó, remélem sok ajándékot tud majd a dominak jó áron becserkészni ez a Lebo gyerek!és természetesen imádjuk egymást:) Majd azért próbáljunk meg beszélni skypon valamikor!

Bibó, a ház csodás mint már írtam, és köszi a szobát!és köszi a cikket, tök menő, hogy benne vagyunk 1mondatra:)juhiii!!amúgy mi volt ma az orvosnál???

Dejus, te írtál??ha nem akkor pukkadj meg:)

Pogi, de jó, hogy írtál:) (nem úgy mint a dius:)) jaja jó a costa, csak az a baj, hogy az egyik legnagyobb londonban és ezért dupla annyi takarítás van...már azon is gondolkodtam, hogy átmegyek egy másikba, hátha ott nincsenek annyian egy nap!:) és gratulálok a nyelvvizsgához!!!nagyon ügyi vagy!!!

Laci!!te is hiányzol a Daninak, mindig mondja, hogy nem lesz még egy ilyen kollégája és azt üzeni, hogy ne rosszalkodj annyit és ne íncselkedj (jól írtam???) a lányokkal:)))

Madam, persze viszünk bármi játékot írhatjátok a listát!!jó volt ma látni titeket!!!!bocsi a pultra piszkításért mufi nevében!

Kata, hát köszi ari vagy!!!!már várunk Titeket!!én valószínű dolgozni fogok az összes nap, de majd összehozunk valamit!

Ja és egyre rosszabb a net és ma is 3órán át!!!!! próbáltam írni és nem tudtam:(((( de igyekszünk persze!!!A 4esküvős adás úgy tudom, hogy a 3. de majd még utána kérdezek (mert h az halottak napján lenne...)

Mindenkinek millió puszi!!!!!és éljen a szerelem és az elvitelre kért kávé:))) (csak mert azután nem kell mosogatni:))

A bejegyzés trackback címe:

https://alexlebomennilondon.blog.hu/api/trackback/id/tr443310736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pogesz 2011.10.18. 08:18:56

Alex, az én Costám halál volt, no forgalom, lehet, hogy ezért is szerettem... :D ott volt lehetőségem mindig mást csinálni, és nem kellett folyton takarítani, na meg wc-nk sem volt, mert egy tecsón belül voltunk. Szóval válts ha tudsz, megértem! De vigyázz szerintem a Candy Cakes ugyanolyan pörgős, nem?! Nem tudom...
Van egy pizzéria hálózat, az istennek nem jut eszembe a neve, de ilyen kék alapú körbe van bele írva a neve szürkével, é állítólag ott nagyon szuper borravalókat adnak, meg az apalpfizu is jobb, persze sajnos az is egész nap rohangálós, de ott legalább 2 nap szabi van per hét..
Na de ne fel a fejjel és kitartás, jobb lesz!!!
Mi nagyon drukkolunk itthonról és üzenem, szakdogát írni is szar! :))

Sok puszi Nektek!

Pogesz 2011.10.18. 08:20:33

Szóval nem "ne fel a fejjel" hanem FEL A FEJJEL! :))

Alexapuci 2011.10.18. 10:45:58

Jól van Csillagom, kezd felgyorsulni az eddig "alvó nyugdíjas" életetek, de hát ez is cél volt remélem. A vívók Sziciliában nagyon rosszul szerepeltek, lehet Szász Emese Londonba sem jut ki (Te pedig már kijutottál, hihihi), Boczek az első körben kiesett, Imre Géza 6.
Ennyit az itthonnról.Mama boldogan hívott vasárnap, hogy megkapta a lapot, de nem írtál rá címet, ahová válaszoljon és "Jézus Mária" kétségbe van esve, hogy megígérte és most mi lesz?! Borzasztó!!!!!!!!!
Szerintem Neked nem ilyen állásokat kéne nézni, hanem valami edzőtermit, azt jobban is szeretnéd és nem is fárasztana annyira! A ruhabolt is unalmas és a többi ilyet is megfogod unni én azt gondolom, de ne legyen igazam!
Puszikállak és SÖR!

mogyoróanna 2011.10.18. 14:15:59

Drágáim, most jutottam csak oda, hogy elolvassam végre a kis beszámolóitokat és komolyan mondom, megkönnyeztem... Annyira édesek vagytok és ügyesek és olyan büszke vagyok Rátok, hogy el se tudjátok képzelni!
Lebó, a Hemley's király, órákat császkáltunk ott Diussal is, rmeéljük, dolgozni is olyan szórakoztató lesz... Aleszom, Te meg tényleg egy kis hős vagy! Most meg jöhet valami sokkal jobb már ;)
Itt minden a régi kb. Gondolok Rátok sokat! :)
Csók Nektek!!!

Memzi 2011.10.18. 18:29:20

Drága Tündéreim! Annyira imádom olvasni a kis irományaitokat, olyan édesek vagytok, hogy az csak na!!!!Erről jut az eszembe...mennyit változott a világ, ma már mindenki csetel, fészbukkozik, blogozik és biztos van még számos más csak én nem ismerem.Ja, és skájpolunk!Hál'istennek mert így legalább látlak és hallak Benneteket:::)))))Bocsánat a kis kitérőért csak hát mi is ezt csináljuk pedig levelet is írhatnánk,csak akkor lehet, h már itthon lennétek mire válaszolnék!
Szóval Angyalkám, irány a lazább munkahely nem kell megszakadni, ha nem muszáj!!(Jé ez szó szerint tehén szájat jelent:))Vicces, nem? Vidámabb munkahelyet keress, nekem a macis az nagyon tetszik és még kreatív is!
Találkoztam ma a Diussal és odaadtam a piros kabátot, hogy Ő odaadja a Katának blablabla, csak azt kérdezte, h minek Neked ez a vékony sz.r télvíz idején??Hát ez elgondolkodtató...Lehet,h már nem vagy olyan fázós??Tényleg egyformán hideg vagy meleg mindkét kezed???megjavult or not?
Jaj, annyira jó volt tegnap babázni!!!Egy kis tündérmorzsa ez kis Lotti!valamennyit beszél, de inkább csak szavakat és van neki saját kis nyelvezete és erről persze rögvest Te jutottál az eszembe meg az az utánozhatatlan halandzsa nyelved VÁCS!!Avesz, vivesz rövesz, nyuntus csak,h a klasszikusokat idézzem,Persze a Bibó sem volt semmi vásimntkekuval!Juj jól írtam? Ha a Vanita már kézzel fogható lesz remélem az anyjának jó sok dolga lesz és a gyerök nálam parkol majd...legalább kapunk érte normatív támogatást!Hurrá, h eddig ez nem jutott eszembe!!Csajok gyerünk népesítsétek be a tündérvirág családi napközit!egye kutya kaptok egy kis kedvezményt...
Kicsit furcsán telnek a napjaim, hétfőn babázom, kedden kutyázom..olyan mint egy népi rigmus hej, de rutyutyúúú!
És most a kis Kálconéról...nagyon ügyes a kis büdös!hímnemű egyed létére igen jól teljesít az iskolában,néha csúszik csak be egy 3 vagy 2.ez utóbbi másolás.MÁSOLÁS hát normááális kérdezem én NORMÁÁÁLIS? Hogy lehet másolásra 2est kapni???igaz egy oldalas volt és 6 hibája volt, de ez már csak így van, a szigor az szigor! ma az angol nagy dolgozata 4 lett és a természet felmérőjét is simán megcsinálta-mondta Ő- ami szintén angol.Már az olvasás miatt sem sír, szóval emberesedik!
Jajjajajajajajaj! Most jött a Domcsa és az apu és kaptunk egy illetve két repülőjegyet december 26-31!!ALESZ MEGYÜNK!!Ez beszar...s ezt kell írnom és nagyon-nagyon KÖSZÖNJÜK Apa! Igazán...
Most megyek magamhoz térni egy kicsit:::
Holnap de hívunk a Bibóval, h lásd a pocakját:))Ezer puszi a mielőbbi viszontlátásra

Mademme & Dr.Lift 2011.10.19. 13:05:50

Drágaságok :)

Mi is nagyon örültünk,hogy láthattunk titeket :) no és hallhattunk :) Lenyóka cuki volt, mert nem értette még sokáig, hogy honnan jött a hang, és miután letettük a "telefont" még kb 5 percig ült az asztal előtt és felfelé nézve forgatta a fejét :) Mufi miatt no para, megesik az ilyen. Amúgy már megtanulta ledönteni és átugrani a "konyhaajtót" uh nagyobbat "építettem". Tegnap este is a pulton ülve rágcsált valamit :)
Remélem Lebó már dolgozni fog akkor, mikor kimegyünk, mert szeretnék vele "játszani" és jól kiakasztani :D:D:D:D:D no meg persze Honfu is közölte, hogy 8 órán keresztül fogja csesztetni, hogy építsenek lego-ból liftet :D
Ajesz, apudnak igaza van abban, hogy ezeket is gyorsan megunnád, mert nem ez a szenvedélyed, az életetd. De persze a costánál jobb, ezerszer, főleg a nyelv használata miatt.
millió puszi és ölelés nektek addig is, és Skype-on folyt. köv :)
IMÁDÁS!!!!!

BabuHajni 2011.10.19. 19:53:04

Sziasztok!

Először is lesül a képemről a bőr, hogy csak most írok, de jelzem a blogot állandóan olvasom és folyamatosan képben vagyok azzal kapcsolatban, hogy mi van Veletek! Már az Indulásotok előtt is mondtam Alesz, hogy tutista, hogy hamar találtok munkát, persze nem azért mert ez olyan nagyon könnyű, hanem mert talpraesett párocska vagytok és, mert AKARTOK! :-) Örülök, hogy egyelőre jók a kilátások és, hogy jól érzitek magatokat! Egyetértek Apukáddal Alesz, neked nem kihívás egy eladói munka, sokkal többre vagy képes, szerintem is jobban állna Neked valamilyen sporttal kapcsolatos tevékenység, hiszen örökmozgó vagy és abban kevésbé fáradnál el, mert élvezettel csinálnád. Tudom, hogy sokan szeretnének beszélni Veletek, de azért engem is vegyetek fel a tényleg nagyon idegesítő és pont akkor nem működő skype-ra, amikor az ember fontos információkat közölne a másikkal... :-) Szóval én vagyok a hajnicska01. Nem akarok szemétkedni, de itt még mindig 25 fok körüli a hőmérséklet és süt a nap! :-) Hahaha. A látogatók táborába én is beszállok... Persze csak miután újra a magyar népesség számát fogom gyarapítani, valamikor jövőre.
Addig is informáljatok minket mindenről! :-)

Pusszantás, Babu

Pipkó2 2011.10.19. 21:11:20

Pipkóék!!!!!Csatlakozom a Hajnihoz, én is szégyenkezem, hogy ilyen lusta dög voltam, hogy nem írtam:(Amúgy minden egyes nap olvastam a blogot és nagyon sokat gondolok rátok!Velem nem történik semmi, kb. csak dolgozom meg tanulok, folyton zh-im vannak és ez halál unalmas még nekem is.
De nem panaszkodom, mert 2 hét múlva utazoooooom!!!!:):):):):)
Nagyon-nagyon büsze vagyok rátok, hogy ilyen hamar találtatok munkát!!!!
A héten igérem küldöm az uncsitesóm számát,( csak szerintem rossz számon zaklatom) tudod ő foglalkozik babaúszással!Tök jó lenne ha tudna valamit segíteni!!!
Pipkókám az első munka soha nem a legtutibb, biztos lesz más is nemsokára, csak ahogy te is mondtad, addig ne hagyd abba, amég nincs új lehetőség.Na nem is írok több okosat, mert tudtok ti mindent:)
Írok majd nektek értelmeset is, ha kimentem a Hassanhoz és helyreáll a lelki békém:)
Jah, felháborító, hogy a Pipkó név már foglalt volt!!!Nem akartam elhinni!Látod, kiteszed a lábad az országból és máris ilyenek történnek....
Lebó, továbbra is vigyázz a kis Pipkómra:)))
Millió puszi nektek!!!!
süti beállítások módosítása