Sziasztok Sziasztok!

Na akkor kezdjük a tegnappal! Nem írtak,nem írtak már untam nagyon és elhatároztam,h bemegyek a Hamleysbe és a dolgok végére járok,hogy mivan mert már nagyon untam ezt a semmiben lebegős helyzetet. mielőtt elindultam,nyomtattam magamnak vagy 15 önéletrajzot (írhattam volna,hogy 15 CV,de az milyen kurva ciki lett volna) szóval jó oda utat átugorjuk,közben azért egy kis lélek erősítőnek hallgattam egy kis SZŐRNYŰŰSÉGET (Slayer). No,de a lényeg odaértem,császkáltam fel alá,de sehol nem volt egy ilyen vezetőszerűség,szal elírányítottak a kásztyümőr szerviszhez. ott szegény csávónak lövése se volt róla h mivan,de mondta h ha azt mondták,hogy hívnak akkor fognak is,akkor is ha a válasz nem! Mondom magam jó fasza,ez is több mint a semmi,de nem lett vmi fényes kedvem. Úgyhogy elindultam ugyan,hogy kisztok egy két önéletet,de mondom ááá francnak sincs kedve most mászkálni. fogtam egy buszt,hogy irány haza,beraktam a pink floydot a fülembe,h na ezzel most alászállok a hangulatnak,és már mentem vagy 20 perce amikor jött egy SMS. Én meg-Jaj csak ne az Alika,hogy na mivolt,mert megint semmit nem tudok szegénykének írni. DE NEM!ANNYIRA NEM,H AZ SZINTE MÁR FILMBE ILLŐ....HÖLGYEIM ÉS URAIM UGYANIS A HAMLEYSBŐL JÖTT AZ ÜZENET ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉSSSS... MEGKAPTAM NYENYENYENYENYENYE :DDD
olyan jó kedvem lett és a plussz poén,hogy az Alex megálmodta előző este h hívni fognak a másik meg h miközben olvastam az üzit,ment a fülemben a zeneés elkezdődött a Money című szám szóval elég kurvajó kedvem lett! bementem Alikához,h meséljek úgy hogy neki is nagyon szuper kedve lett,na úgyhogy ennyi,majd hívnak a jövőhéten h mikor hova!! JUHÍÍÍÍÍÍ
Most Alikáról: szegényke akkora hős ma is kurvakorán kellett ébrednie olyan nagyon büszke vagyok rá,hogy azt elsem tudom mondani! szeretem nagyon nagyon!és ügyes is sokat dicsérik,láttam tegnap h sürög forog mosolyog jólcsinálja! és nagyon jól áll neki a kávézós ruha,de tényleg:)
ja ami az összeszólalkozást illet,meg a "depit"
depi: nem voltam depis csak mikor hívnak ár hangulatban voltam, meg gyíkká változtatott,DE MÁR ELMÚLT!
az összeszólalkozásról,meg csak annyit,hogy vegyétek ki belőle az Alika hatványt!! semmi komoly
Veletek miújság? remélem mindenki jókedvű és boldog és jól telik a hétvégéje!

sok puszi és sok sör
 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://alexlebomennilondon.blog.hu/api/trackback/id/tr503304903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alexapuci 2011.10.15. 17:51:43

Faszakirály! Minden jól alakul látom, fontos hogy szeretitek egymást! Mikor kaptam az sms-t a Hamleysről én is megörültem, hogy bizonyít a vejcim!
Ami vicces, hogy pénteken írtam viccből, hogy a Dindi többet beszél veletek mint velem, utána tök véletlen este felhívott! Úgy látszik ez a véletlenek napja volt!
Ma a Turák Plazaban vagyunk és a gyerekek (is) baromi jól érzik magukat, rosszalkodnak fürdenek és jól érzik magukat!
Na örülök Nektek és SÖRI!

Mackó család 2011.10.15. 18:52:10

Jaj Leboooo GRATULÁL az egész család!!!! Ügyi vagy!!!!

Most már nincs menekvés és kérünk egy csomó pónit meg barbit Vanitának kedvezményesen:))))

Nekünk is jól telt a napunk, Lucikával sétáltunk kb 2 órát meg kutyáztunk a Flóriánon, utána elmentünk Klotildligetre megkeresni egy ikerházat, amit a neten láttunk, de nem találtuk meg, úgyhogy apu ezúton is kérném a segítségedet a következő próbálkozásnál, csak ma nem akartalak zaklatni mert tudom, hogy Domizol.

Itt van amúgy a kis ház nézzétek meg:

www.expressz.hu/ingatlan/lakas-haz/ikerhaz/hirdetes-24728540/ ( Én imádom már most, de azért élőben is jó lenne látni)

Hát ennyi történt velünk most teázunk és várjuk az x-faktort:)))

Most már valamikor tényleg skypoljunk!!!

Ja Mufika oltási könyvei nálam vannak ha a Dorkáéknak kéne szóljatok!!!

Sok sok sok puszi Nektek!!!!!!

Pogesz 2011.10.15. 21:31:45

DrágaAjeszLebo!

Nagyon nagyon gratulálás mindkettőtöknek, olyan ügyik vagytok, és ilyen hamar munkát találni!!!:)
Alex, ne add fel, a wc-pucolás egy idő után már az újak dolga!!
Lebo, az a játékáruház szuper és demonstrátor leszel? naggyon menő! és te hogy fogsz dolgozni? Hány órát?
Azért Alex kemény ez a 6 nap...én csak ötöt dolgoztam nagyátlagban és kb.szabadnapom is lehetett, de figyu, cserélgetni biztos tudsz majd! Jófejek a munkatársak??

Na nagyon sok puszi Nektek, mostmár figyelem a blogotokat!:) Tessék képeket is felrakni!
Zsófi

Pogesz 2011.10.15. 21:36:20

Ja és Alex, szerintem nagyon jó, hogy a Lebo rábeszélt a kényelmes cipőre, ennyit állni-jönni-menni kész katasztrófa, tudom!!!Na pupu(teve)

Memzi 2011.10.16. 01:08:33

Na végre!!!már szétfurdalta az oldalam az a rengeteg sok HURRÁ és ÉLJEN meg a sok be szorult EZ AZ BABÁK!!!annyira hihetetlen és ránk itthon maradottakra nézve, igen- igen szomorú, hogy tényleg igaz az a hír, hogy kint minden egyszerűbb. Természetesen nagyon boldogságos, hogy van munkátok, de itthon ez egy ccccsomó ideig nem sikerült.mint az ismeretes én sem jókedvemben nyírok kutyákat...Na ,ennyit a magyarországi szociódrámából és haladjunk::))Lebci a részleteket elvárom, elvárjuk itt majd, ha lesznek! Mennyi a pénz és mennyiért, mármint munkáért!
Na, mesélem, h ma ismét voltam osztálytalálkozón, de már megint csak a keménymag volt jelen.Mivel a tabáni hitközség plébániáján volt a buli/mert van közöttünk egy pap is/ az est megkoronázásaként beültünk a 6 órás misére.Hát szégyen ide-vagy oda a Bibó elsőáldozása óta nem voltam misén!Ment a mise mikor a Balázs / a pap/ szolgálati közlemény- mondta és elmesélte a híveinek, h milyen szép dolog, h a 30 éve volt osztálytársai itt ülnek a padokban és ez olyan ünnep a számára!!erre persze minden híve minden tekintetet ránk szegeződött és elismerő pillantásokkal nyugtázták, h megtértünk, mi pedig csak mosolyogtunk bárgyú képpel- gondolom.Ja és a Balázs név szerint felsorolt minket. nagyon cuki volt ahogyan örült, hát örültünk mi is. Igaz, h szétfagytunk a padban mire vége lett.Mert előtte megbeszéltük, h egy kicsit ücsörgünk aztán lépünk, de mivel az Úr szolgája megszólított és minden báránya jól megnézett, hát maradtunk.Majd a végén a Balázs ismét megszólított,h a sekrestyében ad az elkészült újságból...szemek megint ránk,mosoly vissza, pillantások vissza...na, így történt. De ami érdekes az egészben, h nem volt rossz ott ücsörögni, sőt! Állati nyugis volt!
Ha nem volt olyan érdekes mindenkinek akkor elnézést, csak gondoltam megosztom mert nem mindennap szólítja meg az Úr a nevén az embert!
ma történt egy kis baleset is a Dadyvel.Beakadt vagy valami ilyesmi a szeme, a szemhéja és egyszerűen elszakadt és kifordult.Kocsiba raktuk és rohanás a Lehel útra. Elaltatták és összevarrták, megfestették a szemét, h nem sérölt-e, de szerencsére nem.Viszont a festék neonzöld és lassan folyt ki a szeméből tök olyan volt, mintha mutáns génektől lassan vérfarkassá válna:e szerencsére nem...uhhh.Kapott egy állati nagy körgallért most úgy néz ki, mint a Tudor-ház egy nemessé tett példánya.10 napig rajta kell lennie, de már most alig bírja.
Jaj, most látom ,h éjjel 1 óra van!!!Azt a jó életbe!Egy utolsó kérdés:mikor lesz az esküvős műsor valaki mondja mááá meggg!A Sanyi írt valamit a facebookon,de semmi konkrét...Látni akarom....
Jó éjszakát és szép álmokat tündérkéim!pusszzacsusszza

Memzi 2011.10.16. 01:13:15

Ja, és szeressétek egymást:)))

Memzi 2011.10.16. 01:17:32

Bocs, de kijött.......

Mackó család 2011.10.16. 08:54:13

Anya a négy esküvő keddtől kezdődik, 22:10-kor és minden kedden ebben az időpontban lesz. Alesz azt mondta, hogy övék a 3. adás ha jól tudom!
Itt van egy kis cikk róla, amiben Alexék esküvőjéről is írnak az utolsó előtti bekezdés utolsó mondatában.
www.origo.hu/teve/20111015-fetisszertartas-vihar-es-zord-hatarorok-folytatodik-a-negy-eskuvo.html
Ja és persze azt is írják, hogy a tévénézők is szavazhatnak a legjobb esküvőre és az a pár is kap nyereményt.
Úgyhogy SZAVAZÁSRA FEL!!!!:))))

Mackó család 2011.10.16. 12:28:59

Nézzétek meg, hogy legyen egy kis jó kedvetek a sok munka közben:www.youtube.com/watch?v=ePHQFOLGCsI puszi

csihar 2011.10.16. 14:11:40

drakula mindkettőtöknek!!lebo viszont remélem tudod hogy most minden barátod rettentően kifogja használni a pozíciódat :D úgy hogy készülj fel a kérés áradatra(nekem első körben megnézhetnéd hogy van e 3D puzzle-ös csillagromboló :D)
hétvégén berúgtunk.
puszi nektek
ja és doki...
csók

Mademme & Dr.Lift 2011.10.16. 21:59:05

Kedves Lebó, gratulálink. Én tudtam, csak nem sejtettem :D Azé elég paraszt ez az értesítés, PF-Money, és kkor jön a mániiii :D olyan kusturicás kicsit :D No de a lényeg, hogy skerüüüüüüült!!!!!!Alika pedg, le a kalappal előtted!!! Munka hőse :) de most tényleg, csak itthon nem szeretik a szorgalmas, dolgozni akaró embereket :P Pogesznek pedig igaza van, kényelmes cipő az nagyon kell,én a vendéglátós éveimet crocs papucsban nyomtam, és nagyon jó volt!! no s persze fotóóóóáradat is jöhet :)És nagyon jó hallani, illetve olvasni, hogy ennyire támogatjátok és szeretitek egymást. Ja, Lebó, mi egy lego liftet szeretnénk, aminek van szuper vezérlője meg minden ilyenje :D éééééés vadászrepülőket is, távirányítósat :D:D:D
Sok sok puszi és ölelcs Nektek

laka 2011.10.17. 10:48:26

Sziasztok. Először is azzal kezdem, hogy beiratkoztam ma egy nyelvtanfolyamra, hogy megértsem a Ti nyelvezeteket. Pl. Alexapci-ról azt hittem, hogy Alex tüsszentett csak az apci elől lemaradt a h betű.Na erről ennyit. Kezdem azzal, hogy Lebo nagyon H I Á N Y Z O L ! ! ! ! Persze ne értsd félre, még mindig a lányokat szeretem. Bianka bennt volt nálam, mesélt rólatok amit tudott. Nagyon őrülök, hogy ilyen jól halad minden,én tudtam, hogy nem lesz nagy nehézség, két talpraesett gyerekek vagytok.Tegnap olvastam az írásotokat,éppen tálcáról vacsoráztam a gép elött és eljutottam a kaki meg kukorica részhez. Végül is az étvágyam megmaradt.Röviden ennyi, majd írok még, millió puszi gyönyörű Alexnek és üdv Neked Danika.Hello

Fatal Cuteness 2011.10.17. 15:57:00

Gratula gratula mind a kettőtöknek! Nagyon jó és szuper hogy ilyen gyorsan sikerült munkát találnotok és elkezdeni a kinti életet. Már alig várjuk hogy lássunk titeket!
Lebó egyébként a világ egyik legeslegszuperebb helyén fogsz dolgozni :)
Mesélj, hogy milyen! Mennyit kell dolgozni kollégák milyenek, meg ilyenek...Ja és ha már Madamme megemlítette, nekem egy Imperial Walker legó kellene :) Meg az óriás Hello Kitty ami azt hiszem a 3.on van :)
Nemsokára!!! Addig is ügyesen és éljen a szerelem!
csokok
süti beállítások módosítása